وکیل دادگاه انقلاب کیست؟
نوشته شده توسط : ipooshak

هر زمان که شایستگی یک اتهام به ما اعلام شد، ابتدا باید از صلاحیت دادستانی و دادگاه مطلع شویم تا وکیل مرتبط با پرونده را انتخاب کنیم و مطابق با قوانین و مقررات آن دادگاه و بخش خدمات عمومی مدافعان اسلام طرفداران دادگاه انقلاب هستند.

صلاحیت دادگاه انقلاب

برخی از جرائمی که در صلاحیت دادگاه و دادگاه انقلاب اسلامی است شامل موارد زیر است: کلیه جرایم علیه امنیت داخلی یا خارجی ، محارب و فساد در زمین، فحشا، توطئه و اجتماع علیه جمهوری اسلامی، آتش سوزی، توهین به بنیانگذار انقلاب. 

رهبری اسلامی و رهبری عالی، توطئه علیه جمهوری اسلامی یا اقدام نظامی، قتل و تخریب برای مقابله با سیستم، جاسوسی برای بیگانگان، کلیه جرایم قاچاق مواد مخدر، شکایات مربوط به اصل 49 قانون اساسی و مواردی از این دست می باشد.


وکیل حرفه ای دادگاه انقلاب

یک وکیل حرفه ای دادگاه انقلاب اسلامی پس از اعلام وکالت نامه در پرونده با تهیه لایحه ای قانع کننده و مستدل بهتر از موکل خود دفاع می کند. دارا بودن مهارت های نرم برای وکیل دادگاه انقلاب از اهمیت زیادی برخوردار است.

موسسه حقوقی دادگاه انقلاب

موسسات حقوقی دادگاه انقلاب از آنجا که متهمان این پرونده ها فرصت دارند بیش از یک وکیل داشته باشند، موسسه حقوقی این فرصت را دارد که بیش از یک وکیل برای دفاع بهتر و موثر در پرونده داشته باشد.

مشاوره حقوقی دادگاه انقلاب

برای مشاوره حقوقی در امور مربوط به دادگاه انقلاب، می توانید با دفاتر حقوقی یا موسسات حقوقی یا واحدهای کمک قضایی در دادسرا و دادگاه ها تماس بگیرید.

وکیل دادگاه انقلاب

برای استخدام وکیل جرایم دادگاه انقلاب، بهترین و باتجربه ترین وکیل جنایات دادگاه انقلاب را از میان وکلائی که در سیستم کامل اپلیکیشن شهرداد، انتخاب کنید. 

کلام آخر 

وکیل دادگاه انقلاب بایستی به روند پیگیری پرونده ها در دادگاه انقلاب آگاه باشد. 

اپلیکیشن شهرداد، یک اپلیکیشن حقوقی در ایران است که هدف اصلی آن ارتقا سطح دانش مردم در خصوص مسائل حقوقی می باشد. اهمیت این مسائل برای افرادی که از عدم آگاهی متضرر شده اند، کاملا آشکار است.

لذا توصیه می شود برای پرونده ها و دادخواست ها، سطح آگاهی و اطلاعات حقوقی خود را افزایش دهید. 

 





:: برچسب‌ها: وکیل دادگاه انقلاب , اپلیکیشن شهرداد , اپلیکیشن حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: